Tweede Kamerlid Joël Voordewind bezoekt Nijkerk

Tweede Kamerlid Joel Voordewind in gesprekzaterdag 03 februari 2018 20:30

Op vrijdag 9 februari zal Joël Voordewind, namens de ChristenUnie lid van de Tweede Kamer, de gemeente Nijkerk bezoeken. Hij doet dit op uitnodiging van de lokale fractie van de ChristenUnie – SGP. Samen met kandidaatsraadsleden gaat Voordewind in gesprek met vertegenwoordigers van verschillende Nijkerkse organisaties over de waarde van ouderen, gezinnen en mantelzorgers. De ChristenUnie-SGP ziet deze groepen als essentieel voor een vitale samenleving en wil zich hier in de komende raadsperiode nadrukkelijk voor blijven inzetten.

Iedereen van harte uitgenodigd!
Rond 15.45 uur zal Joël Voordewind samen met lijsttrekker Marina Lanting de campagne van de lokale ChristenUnie-SGP op een ludieke manier aftrappen. Dit zal gebeuren op Het Plein in Nijkerk, in de buurt van de muziektent. Aansluitend zal het gezelschap op de markt en in de binnenstad van Nijkerk te vinden zijn. Het werkbezoek eindigt vanaf 16.30 uur met een gezamenlijke borrel in De Huiskamer, Oosterstraat 2a te Nijkerk.

De fractie van de ChristenUnie – SGP nodigt alle inwoners van de gemeente Nijkerk van harte uit om vanaf 15.45 (Plein) of 16.30 uur (De Huiskamer) aan het programma deel te nemen en op die manier de inzet en drijfveren van dit Kamerlid en de lokale fractie beter te leren kennen.

Foto: Tweede Kamerlid Joël Voordewind (ChristenUnie) in gesprek (Fotograaf: Anne Paul Roukema)

Archief > 2018 > februari