Nieuwsoverzicht ChristenUnie-SGP Nijkerk

Marieke Doddema verlaat gemeentepolitiek Nijkerk

Marieke 1vrijdag 24 november 2017 12:51 Marieke Doddema (ChristenUnie) zal in maart 2018 niet terugkeren in de gemeenteraad van Nijkerk. Marieke startte onlangs als Hoofd Onderwijs en Kwaliteit en plaatsvervangend algemeen directeur bij Proceon in Hilversum. Deze stichting bestuurt 20 scholen in het primair onderwijs. lees verder

Marina Lanting beoogd lijsttrekker ChristenUnie - SGP

7S9A6808adinsdag 21 november 2017 06:23 De Nijkerkse ondernemer Marina Lanting zal de kandidatenlijst van de ChristenUnie – SGP
voor de gemeenteraadverkiezingen in maart 2018 aanvoeren. lees verder

ChristenUnie en SGP zetten samenwerking in Nijkerk voort

CU-SGP--1dinsdag 14 november 2017 06:59 De ChristenUnie en de SGP in Nijkerk zullen bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart volgend jaar opnieuw met één gezamenlijke kieslijst mee doen. lees verder

Kandidaat gemeenteraadsleden ChristenUnie gezocht!

woensdag 11 oktober 2017 22:05 De ChristenUnie Nijkerk zoekt kandidaat-gemeenteraadsleden voor de verkiezingen van maart 2018. Mensen die hun geloof een stem willen geven in de Nijkerkse politiek. Mensen die, in navolging van ... lees verder

Algemene beschouwingen bij de Voorjaarsnota 2017

Complete Fractiedinsdag 27 juni 2017 06:39 Het zijn de laatste beschouwingen van deze raad. Vier jaar zijn weer omgevlogen. Na het zomerreces zullen we de invloed van de verkiezingen gaan merken. Hoe de raad er volgend jaar gaat uitzien en welk college er dan zit is de vraag. Maar voorzitter, laten we daar nu niet op vooruitlopen. De crisis ligt achter ons, de markten trekken aan, het vertrouwen van de consument stijgt en Nijkerk heeft een positieve meerjarenprognose op de begroting, en de meicirculaire vult dit nog verder aan. Voorzitter, dan zou 10 minuten ruim voldoende moeten zijn om dit te beschouwen, maar dat gaat ons niet lukken. We hebben op onderdelen zorg en missen accenten en oplossingen en maar beperken ons tot de zaken die ons het meest aan het hart liggen. lees verder