Afscheid Wethouder Henk Lambooij

kop 14 juni 2011dinsdag 14 juni 2011 20:46

Dinsdagmiddag 14 juni 2011 nam in een buitengewone raadsvergadering Henk Lambooij afscheid als wethouder van de gemeente Nijkerk.
A.s. maandag 20 juni zal hij in Putten beëidigd worden als burgermeester.

Uitreiking ere-penning in goud.

De heer H.A. Lambooij, wonende te Hoevelaken, heeft  tijdens een buitengewone raadsvergadering op dinsdag 14 juni 2011 om ca. 15.30 uur in de raadzaal van het stadhuis, uit handen van de burgemeester van Nijkerk, de heer mr. drs. G.D. Renkema een ere-penning in goud uitgereikt gekregen.

De gemeenteraad van Nijkerk heeft op 24 mei 2011 besloten de ere-penning in goud toe te kennen aan de heer H.A. Lambooij ter gelegenheid van zijn afscheid als wethouder van de gemeente Nijkerk.

De heer Lambooij (SGP) was sinds 15 februari 1990 raadslid van de gemeente Hoevelaken, waarna hij op 12 april 1994 wethouder werd in Hoevelaken. Sinds de fusie tussen de gemeenten Hoevelaken en Nijkerk op 1 januari 2000 is hij wethouder van de gemeente Nijkerk. In die hoedanigheid heeft hij veel voor de gemeente Nijkerk betekend. Hij neemt nu afscheid als wethouder om burgemeester te worden van de gemeente Putten.

Archief > 2011 > juni