Kandidaat gemeenteraadsleden ChristenUnie gezocht!

woensdag 11 oktober 2017 22:05

De ChristenUnie Nijkerk zoekt kandidaat-gemeenteraadsleden voor de verkiezingen van maart 2018. Mensen die hun geloof een stem willen geven in de Nijkerkse politiek. Mensen die, in navolging van Jezus, willen omzien naar wat kwetsbaar is. Mensen die weten wat er in Nijkerk speelt, en geworteld zijn in de Nijkerkse samenleving. Mensen die niet alleen betrokken willen zijn, maar ook daadwerkelijk invloed willen hebben op belangrijke thema's zoals uitkeringen en zorg.  Mensen die met flair een constructieve bijdrage willen leveren aan het debat, zowel binnen als buiten de raadszaal. In de bijlage vind je een beknopt profiel.
Ik stuur dit bericht naar jou omdat ik denk dat het wel bij je past. Denk je dat zelf ook? Meld je dan aan bij de selectiecommissie.
Wat is nog van belang om te weten?

• Het gemeenteraadslidmaatschap is een prima betaalde functie, die je naast je eventuele baan kunt vervullen.
  • Nog geen lid van de ChristenUnie? Geen probleem. Als je grondslag en doel van de ChristenUnie kunt onderschrijven, kun je lid worden.
  • Onervaren? Hoeft geen probleem te zijn. Als je op de lijst komt, is er scholing beschikbaar (door het Opleidingscentrum van de ChristenUnie).
  • Je kunt je kandideren tot uiterlijk woensdag 25 oktober, door een sollicitatiebrief en cv te sturen naar de voorzitter van de selectiecommissie, Cor Stal: cor.stal@kpnmail.nl.
  • Twijfel je nog? Kom dan op 21 oktober om 15:00 naar onze wervingsborrel in Alberto's Italian aan het Molenplein. Daar kun je terecht voor inspiratie, motivatie en al je vragen over de ChristenUnie of over het gemeenteraadswerk.

Meer informatie kunt u vinden in de Profielschets gemeenteraadsleden ChristenUnie Nijkerk