Feestelijke opening speelplaats in Stadspark

OpeningspeelplaatsStadspark2donderdag 06 september 2012 18:54

Op donderdagmiddag 6 september heeft wethouder Geert Horst de speelplaats in het Stadspark in Nijkerk samen met Koen Gardebroek geopend. Een jaar geleden startte Koen een handtekeningenactie voor de aanleg van een speelplaats. Daarna is het snel gegaan. Het college van burgemeester en wethouders heeft over het idee vergaderd en nu is het een feit: alle speeltoestellen zijn geplaatst in het Stadspark. In het najaar wordt het terrein rondom nog afgeplant met een brede beukenhaag.
De wethouder fietste donderdag 6 september samen met Koen op een tandem dwars door een papieren openingsposter. Wethouder Horst: “Met een vogelnestschommel, de klimboom, een draaimolen en wat kleinere speeltoestellen komt de wens van een grote groep kinderen uit. Deze speelplaats biedt de ruimte aan de kinderen om te spelen in de stad. Ik ben blij met betrokken burgers, de handtekeningactie toont aan dat mensen zich betrokken voelen en dat zij graag zelf meedenken over de inrichting van onze stad.”

Reacties op 'Feestelijke opening speelplaats in Stadspark'