Doe mee : Nijkerk 601-605

kopfoto fractie CU-SGP juni 2013vrijdag 12 juli 2013 19:46

Terwijl het in de stad nog bruist van de activiteiten in het kader van 600 jaar stadsrechten Nijkerk, zijn wij ook al weer volop bezig met de komende jaren. Wilt u meebeslissen over de toekomst van de stad en de dorpen?

Over minder dan 250 dagen staan de nieuwe gemeenteraadsverkiezingen al weer voor de deur. De selectiecommissies zijn volop bezig met het samenstellen van de lijst, de programmacommissie treft voorbereidingen om te komen tot een verkiezingsprogramma en de publiciteitscommissie denkt al een tijdje na over de te voeren campagne. Maar we kunnen het niet alleen! We kunnen alle hulp gebruiken, van het inhoudelijk meedenken tot het praktisch organiseren, van een eenmalige actie tot het voor een half jaar meedraaien, van financieel tot materieel. Wij willen heel graag dat onze activiteiten direct bijdragen aan de Nijkerkse samenleving. We komen graag naar u toe, maar wacht daar niet op. Meldt u aan bij het bestuur, bij één van de fractieleden of via publiciteit@nijkerk.christenunie-sgp.nl.

Want samen geven we geloof een stem!

Reacties op 'Doe mee : Nijkerk 601-605'