De Voorde opgeknapt door CU-SGP fractieleden

de voorde  (9)zaterdag 20 april 2013 21:31

NIJKERK – De Voorde (aan de Beatrixhof) was na negen jaar aan een opknapbeurt toe. Tijdens NL Doet kwam het er niet van, maar zaterdag 20 april trok de fractie van de CU-SGP toch de werkhandschoenen aan. De fractie ondersteunt op die manier de vrijwilligers van deze stichting bij de uitvoering van hun taak en tevens het gesprek aan gaan over de zorg in Nijkerk en wat de fractie in de raad voor De Voorde kan betekenen bij de veranderingen die in de komende jaren gaat plaats vinden. Hans Boer: “Dit willen we dus niet alleen met woorden doen maar ook met onze handen.” De Voorde is een stichting die samen met s'Heerenloo en de WSN aan 11 mensen met een beperking wonen en zorg aanbiedt. Op de bovenste foto ziet u het resultaat van een zaterdag samenwerken. De oorspronkelijke donkerrode muren zijn in een mooie neutrale tint rustiger van kleur geworden. Het wit van de plafonds en andere muren weer fris witter. De bewoners kijken nog wat onwennig maar tevreden om zich heen. Met dank aan artikel Nijkerk.nieuws.

Reacties op 'De Voorde opgeknapt door CU-SGP fractieleden'