Verlof en vervanging Marieke Doddema

Harke Dijksterhuisdonderdag 25 april 2013 20:24

NIJKERK - Marieke Doddema, raadslid voor de ChristenUnie-SGP in Nijkerk, heeft met ingang van 26 april a.s. tijdelijk ontslag uit haar functie als raadslid aangevraagd. Zij doet dit verzoek in verband met rugklachten die haar al enkele maanden belemmeren haar werkzaamheden als raadslid uit te voeren. Het verzoek betreft de komende 16 weken. Concreet betekent dit dat zij tot aan het zomerreces niet actief zal zijn.
Zij zal gedurende die periode vervangen gaan worden door de heer Harke Dijksterhuis. Sinds 2010 maakt hij onderdeel uit van de fractie als lid van de commissie Grondgebied.
Fractievoorzitter Hilbrand Rozema geeft in een reactie te kennen: 'Met de drukke agenda van de raad in deze maanden missen wij de enthousiaste en betrokken inzet van Marieke. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat Harke Dijksterhuis het gat, dat zij nu tijdelijk moet laten vallen, goed zal weten op te vullen. We kennen hem als een betrokken en gedreven persoon.'
Marieke Doddema hoopt zelf in september weer haar taken als raadslid op te kunnen pakken.

Reacties op 'Verlof en vervanging Marieke Doddema'